دلم خواندن چند تا کتاب داستانی در مایههای «عطر سنبل، عطر کاج» میخواهد؛ هوشمندانه، خلاق، درسآموز و البته شیرین. انگار که «نیکولا کوچولو»ی بزرگسالان!
ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57