زندگی با کتاب

خرید بک لینک

۱. به دوستم گفتم راستش ما هم خود کتابخوانی را دوست داریم، هم از ژستش لذت میبریم! یک موسیقی لایت و دو استکان چای یا دو فنجان قهوه به علاوه حالتی خوش و متفکر در چهره و آرامشی که نتیجهٔ پرهیز از حواشی و زوائد زندگیست و گفتگویی که در ادامهٔ با هم نشستن و خواندنهایمان شکل میگیرد... این را گفتم و کتابی که قصد داشتم برایش بخرم، ورق زدم.

۲. همسرم دارد مشروح مسافرتهایمان به باغچه خانوادگی را برای مادر و پدرش توضیح میدهد؛ کتاب، چای، گردش توی باغچه؛ و این دورِ مطبوع...

چیزی که توی طرز روایتش محسوس است؛ رضایت است!

۳. برگ اول کتاب را اینطور مینویسم:

تقدیم به مرد باهوش، خوش انرژی و قدرتمند زندگیام...

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

صفحه بندی