در رابطه با خودم دچار یک تجربهی «در راستا با» یا «متفاوت از» روحیات و شخصیت خودم هستم. همینقدر متناقض. از موسیقیها همیشه سنتی را برگزیدهام؛ واضحتر اینکه غیر از سنتی را اصلاً نمیتوانم که بشنوم! اما این روزها میل جدیدی به شنیدن صوت قرآن دارم. شبکه تلویزیونی شماره «هشت»ی که همیشه از رویش میپریدیدم؛ حالا بیشتر در خانه دیده و شنیده میشود... نمیدانم. واقعاً نمیدانم ریشه در کجاست؟ حدسم این است که یا دارم به سمت عرفان کشیده میشوم یا افسرده شدهام!
ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146