خـدایا همیشه می خواهمت. هرچنـد وقتی حاجتـم بی مددِ تو، ناشدنی ست بلندتر صدایت می زنم. خُرده مگیر. بگذار به حسابِ این تفاوت ذاتی مان؛ بی نیازیِ تو و نیازمندیِ من...
ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:22