یادم نمیآید قبلترها کدامیک از دوستان عزیز اینجا برایم نوشت: «امیدوارم یک روز بنویسی که دفاع کردی». خب من آمدم که بنویسم دفاع کردم. آن هم در یک جلسهٔ عالی و رویایی. و با کسب نمرهٔ کامل. «ممنونم از آرزوی خوبت دوست گرامی»... هرچند هنوز استرس در جان و تن من هست و هنوز کامل رها نشدهام.
خدا را هزاران هزار شکر بخاطر همه نعمتهایش.
خنک باش و بارانی...
ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 7:33