و بالاخره آن روز خوب...

خرید بک لینک

صبح اولین روز بعد از دفاعش که چشم باز کردم، دیدم بالای سرم نشسته و چشمهاش، جوری که هیچ وقت ندیده بودم میخندند... چند روز است که نفسهاش سبکترند و شعری که زیر لب زمزمه میکند، آرام و نرم است... چقدر آرامش این روزهایت دلچسبِ من است دکتر. خسته نباشی. خدا قوت واقعاً.


*همسرم از تز دکترایش در دانشگاه تهران دفاع کرد و با نمره عالی فارغالتحصیل شد.

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 10:39

صفحه بندی