کیست که مرا جمع کند؟!

خرید بک لینک
حمل بر خودستایی نباشد، ولی در این هوای مطبوع صبحگاهی آخرین روز تابستان، دلم خواست و مروری داشتم بر آرشیو قدیمی وبلاگ دو نفرهام! آقا مزه کرد، چسبید، خوشم آمد. اصلاً من چقدر خوبم. چقدر عالیم. چقدر باحالم! عجب چیزهای خوشمزهای ثبت کردهام. دکمهٔ تهیه نسخه پشتیبان اینجا چرا خاموش است؟! من نگرانِ این همه محتوای خاطرهانگیزِ عزیز اینجا هستم خب :))
خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:59

صفحه بندی