فکر میکنم این مسئله شایع هست.لبخند. مردها دوست داشتنشان را به کارهایشان سنجاق میکنند و به ما تحویل می دهند.. اما ما گفتن خالص و مستقیم می خواهیم. لبخند.خوشبختی تون روز افزون بانو ...